Naši páťáci prožili projektový den zaměřený na přípravu pokrmů, při kterém si nejen procvičili různé dovednosti v kuchyni, ale také využili matematické znalosti v praxi. Tento den měl za cíl rozvíjet kreativitu dětí a posílit jejich schopnosti v oblasti měření, vážení a odhadování. Žáci byli rozděleni do menších skupin a měli za úkol připravit různé pokrmy podle předem připravených receptů. Každá skupina si vybrala jeden pokrm, který připravila od začátku až do konce – od vážení ingrediencí po samotné servírování a ochutnávku. Po dokončení si pokrmy naservírovali a užili si společné stolování. Celý projektový den byl velmi příjemný a poučný. Žáci měli možnost pracovat v týmech, učili se správně komunikovat při plnění úkolů a zároveň se bavili při vaření.

V rámci projektových aktivit si žáci 5.C vytvořili velké mapy světa, na které zakreslovali světadíly, oceány a podnebné pásy. Zjišťovali, kde žijí různí živočichové a rostliny, a zařazovali je na správné kontinenty. V rámci projektu probíhaly také aktivity v angličtině, které si pro ně připravily paní učitelky. Žáci si tak osvojovali odborné termíny v anglickém jazyce. Tento interaktivní způsob práce jim pomohl zopakovat učivo z přírodovědy i vlastivědy, rozšířit jazykové dovednosti a zároveň rozvíjet jejich kreativitu a týmovou spolupráci.