Na konci dubna probíhaly v rámci výuky na dálku projektové dny, které měly za cíl zpestřit zaběhnutou výuku žáků 6. – 8. tříd. Žáci absolvovali různé aktivity, obrazem přinášíme některé z nich.

Věnovali se například anglicky mluvícím zemím.

Při projektových dnech se také drátkovalo. Žáci 6.B se vrhli na řemeslo. Drátovali rybu na ozdobu nebo stínítko k lampě, někteří stihli i jiné vlastní výrobky. Kromě vlastní výroby si přečetli článek o drátenickém řemeslu, bavili se lexikálním využitím “drátů” v jazyce (smrdět jako dráteník nebo lepší než drátem do oka). Seznámili se s odbornými názvy nářadí, materiálů tohoto řemesla. A pověděli si něco o přesahu ke šperkařství a skoro regionální tradici šperkařů Horního Pojizeří.

V rámci projektových dnů na konci dubna pro žáky 6. – 8. ročníku bylo také výtvarné téma „Návštěva galerie.” Během této aktivity proběhla rychlá desetiminutovka – „Ztvárni vybraný obraz libovolným způsobem.”